De vakantie is begonnen! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lotte Passtoors - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lotte Passtoors - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 September 2015 | Australië, Brisbane

Hey allemaal!

De vakantie is eindelijk begonnen!! Vanmiddag mijn laatste college voor de vakantie gevolgd, dus ik ga zo maar eens beginnen met het inpakken van mijn koffer voor onze roadtrip!

De afgelopen weken waren behoorlijk druk met de mid-terms en deadlines voor essays, maar alles is op tijd ingeleverd en over de resultaten van de mid-terms mag ik ook niet klagen :).

Natuurlijk heb ik niet alleen maar gestudeerd maar ook leuke dingen gedaan. Ik ben onder andere naar een Mexican festival in de stad geweest, met Mexicaanse muziek, dans, eten etc. Hier zag ik Brittany (Australisch meisje) ook weer voor het eerst sinds ik haar had ontmoet tijdens mijn intro trip in Byron Bay, heel leuk om weer even bij te kletsen! Na het Mexican festival zijn we nog wat gaan drinken bij een rooftop bar, met prachtig uitzicht over Brisbane!

Afgelopen week was ook de finale van 'The Bachelor', enorm populair hier. Standaard woensdag- en donderdagavond zaten we al gekluisterd aan de tv, maar voor de finale maakte we er een echte meidenavond van inclusief nacho's, pizza, ijs, wijn etc. ;)

De 'Student Representive Council' verloot ook vaak bonnen voor gratis muffins of voor een gratis ontbijt en afgelopen week was ik de gelukkige winnaar! Een heerlijke muffin in de zon, wat wil je nog meer?! (Check de foto om extra jaloers te worden).

Ik heb ook voor het eerst Kangoeroe gegeten! Het smaakte een beetje zoals beef maar dan ietsje taaier, maar wel lekker!

Afgelopen maandagavond was er een activiteit voor iedereen die op de campus woont (KGBC college): Bounce! Een grote hal met een heleboel trampolines waar je verschillende spellen op kon spelen. Stiekem best leuk om weer even uit je dak te gaan op een trampoline.

Morgenmiddag beginnen we aan onze roaptrip en de komende week zullen we Nimbin, Byron Bay, Yamba, Coffs Harbour, Dorrigo, Port Macquarie, the Hunter Valley en Sydney gaan bezoeken! Ik zal dus wel weer genoeg te vertellen hebben als ik terug ben!


Tot snel!

Groetjes, Lotte

  • 25 September 2015 - 13:06

    Lieke:

    Leuk Lotte! Heel veel plezier!! Groetjes, Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 6571

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: