De eerste tentamens en deadlines naderen.. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lotte Passtoors - WaarBenJij.nu De eerste tentamens en deadlines naderen.. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lotte Passtoors - WaarBenJij.nu

De eerste tentamens en deadlines naderen..

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

06 September 2015 | Australië, Brisbane

Hi!

Inmiddels alweer zes collegeweken gehad, wat betekent dat de eerste helft van het semester er al bijna op zit! Dit betekent helaas dan ook dat de eerste mid-terms (tentamens halverwege het semester) en deadlines er aan zitten te komen, dus het aantal uren in de bieb zal helaas wat omhoog moeten.. Tot nu toe gaat alles prima, dus ik maak me niet echt zorgen om deze mid-terms en deadlines.

Leuker nieuws heb ik over onze mid-semester break: de terugvlucht voor van Sydney naar Brisbane is geboekt en er zijn ook al een aantal hostels geboekt. De laatste hostels zullen we deze week gaan boeken :). Nog maar drie weken dus het aftellen is begonnen!!

Vorige week dinsdag was Lili (huisgenoot en exchange student) jarig. Samen met Chloe en Sophie hadden we haar ingelijste foto's gegeven van haar tijd hier en we hadden een heerlijke chocoladetaart voor haar gebakken! 's Avonds vierden we haar verjaardag met een heleboel andere studenten en afsluitend natuurlijk naar de unibar!

Afgelopen vrijdag was er een trip naar een eat street market (eentje waar ik nog niet was geweest) georganiseerd. Samen met Lili ging ik er naartoe. Zoals verwacht een hele grote food market met weer enorm veel lekkere dingen van over de hele wereld!

Na mijn semester hier ga ik voor 2,5 week naar Nieuw-Zeeland samen met Birgit (een exchange student uit Oostenrijk). We willen het noorder- en zuidereiland gaan bekijken, verder zijn er nog geen concrete plannen gemaakt. Vandaag hebben we in ieder geval al wel onze tickets geboekt!

Tot snel!

Groetjes Lotte

Ps. bedankt voor alle leuke reacties!!

• 06 September 2015 - 14:31

Pap En Mam:

Nou Lotte, klinkt als een mooie "werk-vakantie" ;) Geniet er maar van en...succes met de studie-uren in de bieb!
    XXX

• 07 September 2015 - 13:04

M&m:

Hi Lotte,

Wat leuk om te lezen en te zien (de foto's zeggen genoeg) dat je het zo naar je zin hebt. Ook fijn dat het allemaal te overzien is voor je. Het is natuurlijk niet niks!!

Wat een fantastische ervaringen doe je toch op!!! Ben zo benieuwd naar alle foto's als je weer terugkomt. Je maakt vast net zo'n mooi fotoboek als je zusje en mama!!

Heel veel plezier en succes straks met je tentamens!!!!

xx Maarten, Monique, Kiki en Robert

• 09 September 2015 - 07:25

Laurien:

Hoi lot, het klinkt weer hartstikke leuk allemaal. Ben je nou ook echt veel in de bieb, of meer in de kroeg en op food markets? ;-) wat vliegt de tijd als je alweer gaat aftellen naar het midsemester zeg! Succes met de deadlines en tentamens! We skypen dit weekend (écht) ok?! Xxxx

• 17 September 2015 - 18:10

Jorien:

Hee lot.

In mijn eigen drukte even vergeten je verslagen te lezen, dus ik heb speedy even alles ingehaald. Wat klinkt het super allemaal en blij dat je het zo naar je zin hebt :)

Succes met alle bieb-uren en daarna lekker genieten van je trip!!

Heel veel liefs uit Slovenie!
    xx Jorien