De tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lotte Passtoors - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lotte Passtoors - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 Augustus 2015 | Australië, Brisbane

Hey allemaal!

De tijd vliegt hier echt voorbij! Ik zag vandaag dat het alweer twee weken geleden is dat ik mijn laatste verslag heb geschreven dus tijd voor een update!

In mijn laatste reisverslag vertelde ik over de public holiday: Ekka day. Het was een geweldige dag! Heel leuk om de paardenraces te zien en het enthousiasme van iedereen als ze daadwerkelijk voorbij kwamen rennen!

Inmiddels ook al het nachtleven van de Gold Coast kunnen verkennen (ook wel Surfers Paradise genoemd, dat zegt genoeg lijkt me ;). Heel leuk om te zien en weer allerlei nieuwe studenten te ontmoeten omdat dit een georganiseerde activiteit was voor alle studenten die op de campus wonen.

Uiteraard proberen we hier ook zoveel mogelijk verschillende restaurantjes uit. Onder andere Grill'd, de meest bekende burgertent hier . Het klopt wat ze zeggen, want het was heerlijk!

Afgelopen week werd ik ineens vroeg wakker van een geluid, bleek het brandalarm te zijn en moesten allemaal direct naar buiten toe! Dat was nog eens een manier om andere studenten te leren kennen ;). Gelukkig bleek er achteraf niks ergs aan de hand te zijn.

Toevallig vandaag zijn de auto's geboekt voor de mid-semester break dus nu hebben we echt iets om naar uit te kijken!

Met de studie gaat het ook allemaal goed, leuke colleges en aardige docenten die je graag willen helpen wanneer je een vraag hebt. Als ik in een college vertel dat ik Nederlands ben en ik hier in Australië op exchange ben, komen er bijna altijd Australische medestudenten op me af om een praatje met me te maken, heel leuk!

Tot snel!

Groetjes, Lotte

  • 25 Augustus 2015 - 10:59

    Lieke :

    Hoi Lotte!
    Wat leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien! Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Geniet ervan en veel plezier!!
    Groetjes, John en Lieke

  • 25 Augustus 2015 - 18:23

    Saskia:

    Hoi lieve Lotte,
    Een goed teken dat de tijd voorbij vliegt! Klinkt allemaal erg gezellig vooral Surfers paradise..... We genieten hier mee van al je belevenissen. Blijft toch wel heel bijzonder dat je dit allemaal aan de andere kant van de wereld mee maakt.
    Veel groeten en dikke zoen van ons.
    Frank en Saskia

  • 30 Augustus 2015 - 13:00

    Marieke & Michael:

    Hey Lotte, klinkt goed allemaal. Vooral leuk dat je zoveel andere studenten ontmoet. Restaurantjes uitproberen lijkt ons nou ook geen straf. ;-) Geniet van je tijd daar!

    xx Michael & Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 6569

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: