Het gaat beginnen! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Lotte Passtoors - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Lotte Passtoors - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

15 Juli 2015 | Duitsland, Düsseldorf

Hoi allemaal,

Vandaag gaat het echt beginnen, een half jaar naar Australië om te studeren en rond te reizen! Ik vertrek vanmiddag vanaf Düsseldorf naar Dubai, daar zal ik overnachten in een hotel op Dubai airport. Donderdagochtend vlieg ik door naar Brisbane waar ik vrijdagochtend om 6:10u (lokale tijd) aan zal komen. Het is namelijk 8 uur later in Brisbane dan in Nederland.

Ik zal jullie via deze blog op de hoogte houden van alles wat ik mee maak!

Groetjes Lotte

  • 15 Juli 2015 - 09:58

    Pap En Mam:

    Na de verse broodjes van de bakker nu startklaar! Klaar om een half jaar te gaan genieten down under!Liefs

  • 15 Juli 2015 - 12:43

    Vera:

    Lotte!! Heel veel succes en plezier downunder. Geniet er lekker van en daarna plannen we snel weer een barbecue X

  • 15 Juli 2015 - 13:14

    Ome Paul :

    Heel veel plezier Lotte!
    Ik werk wel door hier in het regenachtige Hoevelaken!
    We zullen je blog met veel belangstelling volgen!
    Bewonder vooral alle pracht en praal en goud op Dubai Airport!

  • 15 Juli 2015 - 13:32

    Lieke:

    Ik ga je zeker volgen lot, ben benieuwd naar je verhalen

  • 16 Juli 2015 - 17:41

    T. Irene:

    Lieve Lotte,
    Met spanning gaan we je volgen, volgens mij nu in het toestel richting "down under", ga vooral genieten. Kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 6561

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: